?

Log in

Mike'owy · badziew


Najpiekniejszy prezent

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
Wiem ze zamknolem swoje forum, ale tego nie moglem nie napisal, ladyofspades dala mi prezent, najwspanialszy w moim zyciu, nikt dotychczas nie dal mi czegos od siebie, czastki siebie, na ktorej widzac mnie i moje emocje nadzieje.
A o to ten prezent
Image Hosting by Picoodle.com


Piekny obraz cos niezwyklego, a tunel i swiecka symbolizuje moja nadzieje o ...
Teraz jak go mam swoim pokoju czuje wzrok Shou za kazdym razem na sobie.
Mooding:
happy happy
My life:
sadie - MFP (no bass guitar)
* * *
* * *
[User Picture]
On August 6th, 2007 01:58 pm (UTC), ruddder commented:
ten tunel przypomina mi scene z ostatniej czesci Harryego Pottera lol xD
ale fajny, fajny ^^
[User Picture]
On August 6th, 2007 05:31 pm (UTC), misiekkb replied:
Zostatniej, przecie tunel ten, a raczej brama byla juz w Zakonie Phoenixa ukazana, chyba ze mowisz o filmie, to sie zgadza, ale czy on jest tak bardzo podobny do tej bramy, hmm?
fajnie ze Ci sie podoba:)
[User Picture]
On August 6th, 2007 05:50 pm (UTC), ruddder replied:
Erm, nie, chodzilo mi o to przejscie z Hogsmeade do Hogwartu 'przez' obraz z siostra Dumbledora xD''
[User Picture]
On August 6th, 2007 05:57 pm (UTC), misiekkb replied:
owszem tunel taki mozemy sobie wyobrazic jak tez inny, ale wiekszosc ludzi chyba tak wlasnie bedzie sobei wyobrazal ten tunel
* * *
On April 30th, 2009 09:20 pm (UTC), (Anonymous) commented:
Ugrently need your help!
Well... I want to download program X-Rumer 5.07 PALLADIUM for free. Have you any url???
I'm so need this magic program! It's can break captchas automatically! Activate accounts via email automatically too! Absolutely great software! Help me!
And did you hear news - price for XRumer 5.0 Palladium will grow up to $540 after 15 may 2009... And XRumer 2.9 and 3.0 - too old versions, it's cant break modern catpchas and cant break modern anti-bot protections. But XRumer 5.0 Palladium CAN!!!!
So help me for download this great soft for free! Thanks!
* * *

Previous Entry · Leave a comment · Share · Next Entry